39+0 da doktorum çatı muayenesi yapmak istedi. Çatım müsaitmiş ama bebişim kilolu olduğu için sezeryana karar verdik. çatı muayenesi olacak arkadaşlar için söylüyorum burada birrrr sürüüüüü çatı muayenesi postu okumuştum o kadar korkutmuşlardı ki korkacak hiçççç bişey yok bir gram bile acı hissetmiyorsunuz. Acıyor diyen arkadaşlar çocuğu nasıl yaptılar gerçekten çok merak ettim eşimle ilişkiye girmek bile daha acı vericiydi benim için kaldı ki 10 saniye anca sürüyor korkacak hiçççç bişey yokmuş aslaaaaa acı hissetmedim lütfen siz de o postlara inanmayın insanları korkutuyorlar bu muymuş dedim yani odadan çıkınca. Şimdi biraz lekelenmem oldu o da normaldir diye düşünüyorum