Erken teshisle bu igneyi kullanarak dis gebelik sonlandirma yapildi. Bugun ignenin 3.gunuydu. Sabahtan kahverengi lekelenme baslamisti simdi az az kanama basladi. Gidisat nasil olucak bilgisi olan var mi? Doktorla bugun gorustum, gece terlemesi ve lekelenme basladi demistim. Bunlar bekledigimiz seyler baska bi sorun yoksa her sey yolunda dedi. Hcg dususe gecti uc gun sonra tekrar bakilacak. Ama o an insan kafasindakileri unuttugu icin soramadim. Neler yasiycam, neler bekliyor beni yasayan varsa aydinlatabilir mi?