asude456 gulsoo benımde 35+5 te 3750 gramdı doktor erken almak istiyor 36+5 te falan napcağımı bilmiyorum bende ☹️
gulsoo Hllozkn heh tamam benim de isteğim bu açıkçası ama kanala bile girmeyen benek sancı yapar mı bilemiyoruö bekleyip yaşayacağız
Hllozkn gulsoo inşallah yapar ya süt olayından korkuyorum açıkcası ben.. Siz kaçıncı haftadasınız bebiş kaç kiloydu
gulsoo Hllozkn ben de aynı şekilde doğal bir uyarı bekleme taraftarıyım. gün itibariyle 37+0 canım dün gittm 3500 grdı
Hllozkn gulsoo hadi bakalım en hayırlısı en sağlıklısı bizim için en iyisi hangisi ise o olsun inşallah artık normal veya sezeryan ayırmamak gerek artık