gulsoo yaa bende şuan aynı durumdayım bebeğin gelişimi 2 hafta önde kafası da 3 hafta önde gözüküyor iri bir bebek olacak dedi şuan 30 haftalığım zaten ilkim de sezaryen olduğu için bu da sezaryen olacak ama benim şekerim faln çıkmadı hiç şuana kadar sadece 1 kilo aldım. Benim tek korkum iri bebek olacağı için acaba erken doğum riski falan olabilir mi ? Hastane 1 saat uzaklıkta ayda bir gidiyorum 33 de gideceğim ondan sonra daha sık giderim muhtemelen ama erken doğumdan korkuyorum