220920om mucizem42 ama tsh ve hcg çok ayrı bişey tsh dediği şey tiroidler onun için dahiliyeye gidersin doktorun gerek duyarsa ve tam ortalamada yani 0,34-5,60 arası ideal olarak kabul ediliyo
mucizem42 220920om Evet canım onun içinde kan vermiştim bugün o yüzden görünüyor o benim için şuan beta degerimin normal olması🙏
Ttttkkkkk Canım yukarda 2 yazmışsın değerine iyi bak ben ondan olmayabilir dedim çünkü 5in altı gebelik değeri sayılmaz ama şimdi 2000 diyorsun o zaman gebelik var 5haftalık gibi demek
220920om mucizem42 seninde ilkin anembroyonikti galiba benimde öyleydi herşey aynı olucak diye bişey de yok çok şükür ben 18. Haftaya geldim sende güzel haberler alırsın inşallah 🙏
portakalcicegii mucizem42 gecikmenize göre çok iyi bence. Siz yine takip yaptırın. Strese girmeyin bol bol su için 🌸
mucizem42 portakalcicegii Amin inşallah 🙏takip edecem ultrasona geç gidicem kalp atışını duymak istiyroum gidince
cnntylmz mucizem42 bide tsh yuksek canim gebelikte 2.5 altinda olmasini isterler bi dahiliye doktoruna gözukmeni tavsiye ederim
Ttttkkkkk Yakın zamanda sağlıcakla keseyi görürsün sesini duyarsın minik kalbinin inşallah canım seni korkuttuysam kusura bakma 😊hakkını helal et
cnntylmz mucizem42 dogrudur canim zaten korkulacak bisi yok ilac baslatiyo ama ihmal etme ssglicakla al kucagina😘
ebruu19 mucizem42 sizin arkadaş gereksiz bi yorum yapmış..2000 üzeri olan bi değer nasıl düşük olabilir Allah aşkına.. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
mucizem42 ebruu19 Yanlis anlamış canım 2 anlamış o yüzden düşük demiş düzeltti normal yazmış herkes bende korkmuştum ilki boş gebelik olunca inşallah düzenli olarak yükselir 🙏
Alp52 @mucizem42 adetin kaç gün geçikti benim 6 gün geçince 1251 çıkmıştı şuanda 11 haftalık olduk cok şükür