mucizem42 KiZlar bugün test yaptım beta hcg 2.307 çıktı adet tarihine göre 5 hafta oldu tam normal mi yardımcı olun
Neseeli mucizem42 canım 2000 mi yoksa 2 küsür mü bu değer.önemli olan kaç çıktığı değil 3 günde bir %100 artarak ilerlemesi.. eğer 2000 ise 3 gün sonra 5000 olmalı..
Ttttkkkkk Gebelik yok demek bu 5in üzerinde olması lazımdı gebelik için ama siz yine de adetten sonra verin daha kesin sonuç alırsınız
portakalcicegii mucizem42 gecikmenize göre çok iyi bence. Siz yine takip yaptırın. Strese girmeyin bol bol su için 🌸
cnntylmz mucizem42 bide tsh yuksek canim gebelikte 2.5 altinda olmasini isterler bi dahiliye doktoruna gözukmeni tavsiye ederim
ebruu19 mucizem42 sizin arkadaş gereksiz bi yorum yapmış..2000 üzeri olan bi değer nasıl düşük olabilir Allah aşkına.. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
220920om mucizem42 çok normal endişe yaşamak ama içini ferah tut herkeste sonuçlar bir olmuyo sonuçta
mucizem42 Asyaaa35 Tsk korktum düşük deyince yükselişine bakacam iki gün sonra tekrar verecem test ondan sonra ultrasona gidecem
220920om mucizem42 ama tsh ve hcg çok ayrı bişey tsh dediği şey tiroidler onun için dahiliyeye gidersin doktorun gerek duyarsa ve tam ortalamada yani 0,34-5,60 arası ideal olarak kabul ediliyo