Yanne Nesliihang benimde 13mm 5+3 de. Ama ben göremedim bebeği siz ne güzel görmüşsünüz gözünüzaydın darısı bana 🥰 ve tüm annelere ❤️
Hiranurr00 Nsatrkr cnm bende ilk 5hafta 4 gunluken keseyi gordum ama bebegi goremedim sonra ki haftalarda gordum
Annehayalim Benim kaç haftalık olduğunu söylemedi doktor 4,66mm kesem HCG tahmini 1600 lerdeydi o gün kaç haftalık olduğumu bebeği görüp görmeyeceğimi aşırı merak ediyorum birde geçen ay bir kimyasal gebeliğim var