Nsatrkr kuruntulu olmanız çok normal.ters yorumları ciddiye almayın lütfen.insanlar evlerinde kusamadıkları nefretlerini buralarda kusuyorlar.postu beğenmediklerinde kapatıp gidemiyorlar.illaha o nefret bir kusulacak.bende 5. haftadayım ve 3,5 mm çıktı benim kesemde.daha önce 2 kaybım var o yüzden ben de düşündüm acaba neden bu kadar küçük diye.herşey yolunda gider ve sağlıcakla alırız kucağımıza inş bebişlerimizi