Açılma yeterli olana kadar kadın doğum servisinde olmuyor muyuz acaba. Başından doğana kadar doğumhanede boşuna saatlerce bekletmezler bence. İki hafta var randevuma o zaman soracağım zaten o zaman konuşalım demişti Tuna hoca. İnşallah güzellikle sağlıkla tamamlanır bu süreç 🙏🏻