Ecece440 merhaba bende metrolife Tuna hanıma gidiyorum 37 haftalığım odaları gezdim maalesef çok iyi değil bir tane süit var gereksiz şatafatlı fiyatı da uçuk zaten normal doğumda Doğumhanede takip oluyormuş ve yanına kimse alınmıyormuş orada doğum yapan arkadaşlarım çok özel hastene beklentisine girme dediler Tuna hocadan memnun olmasam değiştirirdim .