İlginizden ötürü hepinize teşekkür ederim, bugün kan verdim hamile değilmişim, bir ay önce sür hormonum 46 idi bu ay 76 olmuş adetim de sanırım o yüzden olmadı yarın dahiliye doktoruyla görüşeceğim, prolaktin ( süt hormonu) yüksekliği konusunda tecrübesi yada bilgisi olan var mı?