nergis-07 getçekten evliliğin tadını çıkart. 2.5 ay çok çok kısa bir zaman. Evet çocuğun güzel yanları var Allah hepsine uzun ömürler versin fakat gebelik bile başlı başına çok yıpratıcı bir süreç, duygu durumundan tut cinselliğe kadar herşey değişiyor. Çocuk olduktan sonra artık herşey çocuğa göre yaşanıyor. İlerde ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksın, uzmanlar bile söylüyor en az bir seneyi kendinize ve eşinize ayırın diye. Gezin dolaşın doyasıya herşeyi yaşayın. 2.5 ay ne ki. Biz o kadar gezdikki eşimle, herşeye doyduk o yüzden içimde bişey kalmadı. Daha doğru düzgün birbirinin bedenine bile alışamıyor insan 2 ayda. Bu benimde evlilik terapistlerininde ortak düşüncesi. Gerisi senn kararın tabiki