Annesininbitanesi1 ben canım bebek için 2 tane hastane çıkışı koydum, 10 tane bez , kundak koydum, 1 kalın 1 ince battaniye, pişik kremi, emzik, biberon, kalın çorap ,patik, yelek ve ağız mendili koydum bir kaç tane… kendim için de 2 tane gecelik , iç çamaşırı , terlik , ped, göğüs kremi bu kadar canım