Calisananne25 merveeedemir 12. Haftada başladım 35+4üm hala kullanıyorum doktorum devam etmemi söyledi
987123 merveeedemir evet sabahları da geno ferro sanol diye içinde folik asit b12 ve Demir takviyesi olandan alıyorum acaba çok mu ya
PrensesFiona merveeedemir demir olarak gyno ferron magnezyum olarak magnorm d vitamini olarak da monovit d kullanıyorum canım.
MineG merveeedemir folik asit bittiğinden beri bende regenesis Max kullaniyorum 38 haftalığım doğurana kadar devam :) ama baya vitamin takviyeli bir ilaç ilaçta sayilmazda ben hiç kullanmamazlik yapmadım. Sonuna kadar kullan bence