merveeedemir 12 haftalığım doktorum folik asit ilacım bittiği için artık regenesis başlayalım dedi kullanan var mı?memlunmusunuz kaç haftalık oldugunuzda başladınız
De-1997 merveeedemir Haftada başladım suan 31. Haftadayiz hala kullanıyorum bittikçe doktorum onu almamı söylüyor
Babydream merveeedemir regenesis ilacını folik asit olarak kullanmıştım ben sadece 1 tablet kullandım çok çikolatamsı gibi kokuyordu bidaha kullanmadım
De-1997 merveeedemir içerik olarak baya takviye edici gıda var ben memnunum ilk zamanlar yutmakta zorlanıyodum içerisinde balık yağı var sana tavsiyem sakın ilacı ısırma ısırınca içindeki balık yağı akıyor ve ağızda iğrenç bi tat oluyor
PrensesFiona merveeedemir ben hamileliğimin başından beri regenesis max kullanıyorum canım gayet memnunum.
merveeedemir De-1997 öylemi tamam canım çok teşekkür ediyorum bende ilaç konusunda biraz hassasım aynı ilaçtan kullanan varmi diye merak ettim teşekkür ediyorum cevapladıgın icin🥰
SayeMom merveeedemir aynı senin haftalarımda bıttı doktorum regenesise cevirdi 28 haftalıgım halen devam
Asyaveannesi36 merveeedemir 3.ayımdan sonra regenesis maxa geçtim çok memnunum hiç bulantı felan yapmadı multivitamin felan da olduğu İçin saçlarımı felan da baya gürleştirdi
HollyMolly Bana doktorum imom vermişti ilk başta ama bana yaramadı. Sevemedim koktu bana. Sonra regenesis maxa geçtim. Çok memnunum cildime saçıma iyi geldi. Gece yatmadan alıyorum ben.
Anemoniasp merveeedemir Decavit rahatsız edince 20. Haftaydı sanırım o zaman başladım. Rahatsız etmedi beni
merveeedemir 987123 başka bişey vermedi.Bu sabah folik asit ilacım bittiği için aradım muayeneye 1 hafta var ilaç içinde gitmek istemedim malum muayeneye ücretleri almış başını gidiyor.siz ek olarak başka bişey de mi kullanıyorsunuz
merveeedemir PrensesFiona onların isimleri nedir? Belki muayeneye için gittiğimde verir ben bu sabah folik asit ilacım bitince aradım telefonda verdi ilacın ismini
987123 merveeedemir evet sabahları da geno ferro sanol diye içinde folik asit b12 ve Demir takviyesi olandan alıyorum acaba çok mu ya
PrensesFiona merveeedemir canım ilaç ismi vermem ne kadar doğru olur bilmiyorum doktorun senin için sana uygun olanı yazacaktır zaten. Magnezyumu normalde 20.haftadan sonra başlıyorlar mesela ama benim ağrılarım çok olduğu için erken başladı. Yani şu ilaç şu marka demem doğru olmaz.
merveeedemir PrensesFiona haklısın ben merakımdan sordum canım doktor demeden tavsiye üzerine içemem zaten
-21irem Arkadaşlar bu ilaç size kilo yaptı mı acaba ? Sanki ben hızlı kilo alıyor gibiyim doktoruma sordum yapmaz dedi ama bu ilacı almaya başladığımdan beri hızlı kilo alıyorum
PrensesFiona merveeedemir demir olarak gyno ferron magnezyum olarak magnorm d vitamini olarak da monovit d kullanıyorum canım.