nevarneyokk Ucuncu geldimi mi ben 1 ve 2 oldum 3 yapım
Gizemmiis ilk aşıyi 3 haftalık hemileyken yaptım 2 ci aşıyi 3 aylık hamileyken oldum
Gizemmiis bugün oldum 17+0 sinovac
Bende oldum aşımı biontek