Gizemmiis hem de koşa koşa. 12+0ı zor bekledim diyebilirim ve 12+0 olur olmaz doktorum sakın bekleme dedi biontech oldum. Maşallah yan etki vs olmadı. Şimdi de yurt dışına geldim. Oturum iznim çıktı onu bekliyordum . 22+6yım. Tetanozumun vakti geçmeden onu olacağım, sonra 2 3 hafta ara verip 2.doz biontech olacağım inşallah 🌸