Cans50 sizi çok iyi anlıyorum,ilk haftalarda bu tarz kokular fazlası ile oluyor.Hamileliğin başında yapılan testlerde bakılıyor aslında.
Onun dışında sebze ve meyveleri iyice yıkayıp sirkeli suda beklettikten sonra bir şey olmaz Allah'ın izni ile. Dışarıda ve emin olmadığınız yerde sebze yememeye özen gösterirsiniz.
Ama fazla kafaya takıp stres yapmak da bebeğe daha çok zarar verir.Elinden geleni yap,sonrası Allah'a emanet.
Bu konu ile ilgili yazıları da okuyup kafaya takmamak lazım. Bazı yazılanlar cidden abartı ve o yazılanları dikkate alırsak hiçbir şey yemeyelim,yemezsek bebek nasıl beslenip vitamin alacak?