Fatma_4224 Benimde hamileliklerim tedaviyle oluyordu kendim PCO’luyum o yüzden 4 ay tedavi gördüm aşılama vs tutmadı sonra bıraktım tedaviyi 8 ay sonra ben kendiliğimden regli de olamıyordum her ay düzensizlik vardı ve birgün göğüste hassasiyetlik hissettim eşim test al dedi ben alıp üzülmek istemiyorum dedim bı ümit aldım yinede ve o gün testi yaptım hamile olduğumu öğrendim yani demek istediğim şey bence kendi haline bırakman daha iyi olmuş rabbim tez zamanda nasip etsin inşallah sakın üzülme kafana takma bu en önemlisi kafana takarsan gebe olman zorlaşır kendini sıkma sakın hakkınızda hayırlısı ne ise o olsun inşallah 🤲 Biraz uzun oldu kusuruma bakma☺️