Fatma_4224 lütfen hiç üzülme. Kendine zaman tanı bebek fikrine odaklanmadan eşinle mutlu olmak için birlikte ol vücudunu dinle yumurtlama günlerini hissedebilirsin ama stresli olursan o güne denk gelsen bile tutmama ihtimali yüksek. Hiç beklentiye girmeden günlerini geçir, ilişkiden sonra acaba tuttu mu diye düşünme, ay sonunu bekleme, adetin bi kaç gün gecikmeden test yapma, belki vardır düşüncesi bile negatif çıkarsa seni daha fazla ümitsizliğe sürükliceği için bi sonraki sefer için daha büyük stres sebebi olacaktır be stres en büyük engel. Biraz başka şeyler bul uğraş mesela zamanın nasıl geçtiğini fark etmeden geçsin. Adet olduğunda üzülme ağlama aksine mutlu ol sağlıklı bi yumurtlama döngün var işte ne kadar güzel. Nasibi ne zamansa o zaman gelicektir zaten bebişiniz. Kendiliğinden olma imkanı varmış işte ne güzel tedavilerle bedeninizi ve zihninizi yormayın. Ben inanıyorum olucak 🌸