Ikigozumuncicegiii allah hayirlisi ile saglikla kucagin almayi nasio etsin bebisini ♥️ belirti arama, insan o zaman daha cok kaygili oluyor. Bence sevdigin insanlarla ve dua ederek zaman gecir. Bende tup bebek yaptim, ilkinde cok kaygiliydim heo agliyordum dusunuyordum oldu mu olmadi mi diye 10 gunu cok zor gecirdim. İkincisinde ailemin yaninda zaman gecirdim, dusunmemeye cakistim daha guzel gecti. Saglikla simsiki tutunsun insallah ♥️