O hafta aralığında bende de vardı. Kendi kendine geçti ancak ben arada magnezyum tablet alıyordum yatmadan önce. O da hafifletmiş olabilir. Bir de rahmin büyümeye bağlı ataklar oluyor o da can yakabilir :) magnezyum iyidir ağrılara. Bir dene istersen.