EceBaysal Ben şuanda 11 haftalık hamileyim haftaya kontrole gideceğim belli olurmu cinsiyeti acaba ☺️🙈🙏🏻
Oglununannesi EceBaysal 12+6 çok rahat bi şekilde erkek dedi pipisi falan diye gösterdi ama ben inanmadım😂 detaylıya kadarda inanmadım başka dr da erkek dedi ama ne bilim değişen çok oluyormuş ya😬😬
Kubranurbulur Tosbik değiştimi sonradan cinsiyetiniz biz de 13 te öğrendik herkes değişebiliyor deyince bi tuhaf oldu 😅
Hacer21 Maşallah size ❤️ Ben cok merak ediyorum 3.5 aylık gittim doktor gördü cinsiyeti ama söylemedi bana 🙁 dedi daha cok erken şimdi söylersem yanılma payı olabilir git 15 gün Sonra tam belli olur dedi 🙁🌹
Mervemns @EceBaysal ben 17 haftalıkta öğrendim. Erken öğrenince belli olmuyor. Emin olmuyor çünkü 11 haftalık bir çocuk daha gelişimini tamamlamamış oluyor çünkü
Amsya Bende 12+5 bugün öğrendim yuzde 90 erkek dedi ama kimseye soyleme şimdilik eşinle sen bil dedi yanılma payı olabiliyo galiba.
Hacer21 Normalde adetimin geçtiği gibi bulantım yorgunluk haksızlık olurdu ama bunda hemen olmadı cnm öğrendikten 15 gün Sonra bulantılarım oldu
Eloelo 9 haftalıkken öğrendik erkek olacağını şu an 17 haftadayız birşey değişmedi sanırım erkek çocuk daha çabuk belli ediyor kendini 🙂
Cans50 Eloelo 9 haftalıkken mı ne kadar erken maşallah ben 10 haftalık gittim dr birşey söylemedi.Ultrason resmi de belirsizdi resmen.Maşallah size.
RamazanFuLyaUzuner Eloelo çok erken değil mi 9 hafta nasıl öğrendiniz ki acep ya 😁 ben haftaya gidicem 10 hafta olcak gittimde görebilir mi ki
Hacer21 Ozgur evet cnm kızlarımda adetimin üstünden geçtiği gibi mide bulantısı ve yorgunluk bitkinlik bardı bende