nevarneyokk Haftaya gireceğiz bugün nedense kafam vücuduma ağır geliyor bilmiyorum gece uykularımın yarım yamalak olmasından mı ama hep bi yan gelem yatam uyuyam halindeyim .
dudininannesi nevarneyokk 35+3 haftalığız. Geceleri uyuyamıyorum. Bacak kramplarım ve koca göbeğimden ötürü.. gece uykusu uyuyamadığım için de gündüzleri halsiz oluyorum. Ayakta uyuyarak geziyorum. 😪
2melekannesi_ nevarneyokk 35 haftadayız ben de gün içinde çabuk yoruluyorum sürekli bi uyku hali bir yatma isteği oluyor ağırlaşmaya başladık heralde😬
nevarneyokk 2melekannesi_ Bebek hareketler nasıl ? Benim bugün epey fark oldu çok yavaşladı gibi geldi
Deniz900 Evden çıktığımda, soğuk soğuk terliyorum. Gözüm kararıyor. Hep yatmak istiyorum 34. Haftadan selam
Ayyyse nevarneyokk bende 34+4 inanın sürekli oturmak istiyorum aşırı yorgun hissediyorum ve bugünlerde gerçekten yarım yamalak uyuyorum tek ben böyleyim diyede üzülüyorum kendime kızıyorum hareketsizlikten vs diye ama sanırım hamilelikten kaynaklı normal
Busra_Yildiz nevarneyokk bende diyorum doğurcam diye diye sonunda doğurdu heralde çekildi piyasadan 😂
Ayyyse nevarneyokk tansiyonum düşmüyor ama nefes darlığı çok fazla var bebek hareketleride tekme gibi değil de sanki dönüyor vee arada göğsüme kaburgarıma doğru hafif tekmeler hissediyorum hayırlısıyla bi doğum yapalım inşallah ya♥️
yigitege_annesi nevarneyokk senle haftamz aynı tansiyondüşmesi 2.trimesterfe oluyordu sürkli şimdi ise çatı ağrısı var son 2 haftadır nedendir bilmiyorum? 2 haftaya kontlroum v at kesin bunu sorcam çok kötü ağrııry