Asibel Merak ettiğim bir şey var. 6+6da doktora gittim bebeği gördük kalp atışını duyduk çok şükür. Ama kafama takılan 2 hafta sonra gel demesi normalde 1 ay sonra çağırması gerekmiyor mu sizce ne için çağırdı.
Asibel Misa34 kusura bakmayın 2 gebelik geçti başımdan biri kimyasal biri boş gebelikti. Şimdi her şeyi merak edip korkuyorum. Bu gittiğimde de isteyebilirdi ne biliyim bilemedim
Asibel Sybabyss bilmiyorum belki doktor 2 haftada birdir rutini. Kalp atışını duyunca heyecandan hiçbir şey sormadım odada 2 dk bile kalmadım
MinnieMouse Asibel belki bu sebepten yakin takip yapmak istiyodur canim endise etme. Doktor ayda bir gel dese ben 2 haftada bir giderim insan merak ediyo 🥲 iyi dusun iyi olsun saglikli ve guzel bir hamilelik gecir saglicakla bebegini kucagina al insallah
Asibel MinnieMouse bilemedim doktor için burada çok iyi yorum okuyup gittim. O anki heyecandan mıdır başka nedir bilmiyorum ben bir şey soramadım o da hiç konuşmadı zaten
Tazeanne0134 Asibel canım ilk 3 ayda 2 haftada 1 gibi çağırması çok normal bide herhangi bi bulaşıcı hastalığın var mı vs ona bakacaktır benim drum öyle yapmıştı şimdi de aralığın ilk haftası gibi gidecem 14+0 haftalık hamileyim bundan sonra ayda 1 çağırırım dedi çünkü
Asibel Tazeanne0134 yok Allah’a şükür. Bir sıkıntı var mı dediğim de hiçbir sıkıntı yok 2 hafta sonra kontrole gel dedi bu kadar
Ebrubuse Asibel gebe kaldımdan beri ayda bir gittim şuan 37 haftayım daha yeni 1 haftaya düştü bence , hastaneyla alakalı
Mikmikbuk Asibel testlerinizi yaptırıp sonuçlrı değerlendirmek içindir. Vitamin eksikliği yada enfeksiyon varsa tedavi etmek için falan 6.haftada çok testler istediler, 7.haftamda kontrol süremde yaptırıp gösterdim. 10.haftada gel dedi 12 de gittim ama ben 😀
Asibel Mikmikbuk ben gittiğimde 6+6 idi. O zaman hiçbir test istemedi 8+6 da isteyecek demek ki diye düşünüyorum şu an 🙁
Handan_65 Asibel Estağfurullah olur mu öyle sey bizler hepimiz buraya bişeyler öğrenmek için geldik Ben 27 haftadayım hep burdan göre göre öğrendik ve devam ediyoruz