Nnefri999 Hayır canım o kadar korkma benim bebim 40. Haftada 3890 doğdu, doğuma yakın kilo alımları biraz yavaşlıyor. 4ü çok geçmez yani kilosu merak etme, her bebeğin gelişimi farklıdır ama dediğim gibi 4ü çok fazla geçmez yani. Normalde 41 yqda 42 ye kadar bekleyecekti doktorum fakat bebeğin kordonunu göremedi ve suyu azalmış diyip doğuma aldı eğer bir iki hafta daha bekleseydi benim bebimde muhtemelen 4200-4300 doğardı diye tahmin ediyorum.