Kızlar bizim adete göre son 14 ama doğum için son 10 diyebilirim.
38 iç hafta tamamlanıyor bu gece,İri bebek olduğu için doktorum 10 güne normal doğum için hazır olmazsa sezaryen yapmak zorunda kalırız dedi.
Acaba önerdiğiniz egzersizler,çaylar ya başka bişey var mı 😩 her gün yürüyüşte yapıyorum ama yalancı sancılarım bile yok 🤦🏻♀️ Kendimi 25 haftadaymışım gibi his ediyorum 😩