Znerminn Herkese merhabaaa.Nasılsınız nasıl geçiyor kızlar?🥰Birazcık bir birimize destek olup birliktemi beklesek dedim🙈🥰
Minikkuzular Znerminn yeni 25 haftalık olduk bacak agrım çok fazla magnezyum kullanmaya başladım mide yanmam yeni yeni başladı bir kızım var 18 aylık onunla zaman nasıl geçiyor bilmiyorum zaman geçtikçe heyecan nasıl yeterim acaba inşallah sağlıkla kucagimiza alırız
Mamasita Znerminn 24+4 benimde Niğde yanmalarım başlıyor yavaştan kemik ağrılarım var bide bu gün böbreğim ağrıyor anlam vermedim perşembe kontrolüm var inşallah iyidir bebişlerim yarında ikinci doz tetenoz aşım var 😬
melekylmzr 30 oldum kasılmam fazla erken doğum riskim var ağrılarla geçiriyorum umarım sizlerin iyidir inşallah
annembabam melekylmzr hamdolsun ben de 30 küsürum . İyiyiz . İlk gün yaşadım o yalancı kasılmayı. Ürktüm de 🙏🏻Dilerim sağlıkla vaktiyle gelir bebeğiniz , bebeklerimiz 🌸
er_aslan47 29 haftalık 30 a girecem bebek hiç durmuyor cinsiyeti erkek ve artık doğum yapmak istyrm daraliyorum çok hareketli
Znerminn Minikkuzular Nisssaaa Kızlar yedinci aya geçince her akşam havuç ve elma suyunu sıkıp için.Bebekleriniz güzel uyur, sakin bebekler olurlar.Bana bir kaç kişi önerdi.Annemde hep komşumuza gebeyken yapıp içirirdi.Bebiş çok sağlıklı sakin bebekdi.Bende yapıcam inşallah işe yarar🥰🥰
miranbeyinmothersi Yarın 27 haftaya giriyorum elhamdulillah hiç sorunum yok hafif arada mide yanmam var bide çok yürüdüğüm zamanlar kasıklarımda inanılmaz ağrılar oluyor. Onun dışında çok iyiyim. Oğluma kavuşacağım günü bekliyorum sağlıklı hayırla 💙
melekylmzr annembabam maşallah amin cümlemizin inşallah Rabbim zamanında sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin teşekkür ederim ❤
FNG BabyLoveeee bel agrısı çok fazla ayakta durunca iş yapınca oluyor büyüdükçe daha fazla olucakmış 😢
Znerminn BabyLoveeee sırt üstü yatma asla canım.Ben sırt üste yatdığım zaman gece, sabah kalkınca çok çok acıyorr🥺
Annemm_22 25+3 günlük ve griple boğuşuyoruz dua edin çabucak atlatayım bebeğime zarar verir mi diye düşünmekten mahfoldum biran önce iyi olayım bebeğimde iyi olsun
Acemi_anne61 Annemm_22 ayy haftalardır bende tam iyileşiyorum tekrar başlıyor o kadar bezdim artık doğsa da bende toparlasam onu da yormasam diyorum artık 😣 korkma bebege birşey olmaz ama bol su iç arada limonlu su da içmeni tavsiye edebilirim
kelebekimm Znerminn 30 olduk sırt kaburga ve bel ağrılarım var. Kasılmalarım başladı ve çok zor geciyo. Mide yanması ara ara oluyor. Çatı kemiğime tekme yemişim gibi ağrı ve sızım var. Hareket ettikçe içim yaniyo aciyo. Bir an önce doğsun istiyorum artık. Sonra kıyamıyorum dursun içimde diyorm. 8 hafta kaldı doğuma az daha sikacam dişimi.