Mylife1 ben çeken biri olarak size şunu söylemek istiyorum lütfen kendinizi sıkmayın ve gözünüzü kapatıp güzel şeyler düşünün ☺️ Çünkü tüpleriniz de tıkanıklık varsa ilacı basınçla aynı anda 2 yumurtalığa verdiği için doktor açılabiliyor ve bu çekimden sonra kendiliğinden hamile kalan insanlar oluyor ☺️
Çekim pozisyonundan dolayı gerilme yaşayabilirsiniz ama gerçekten kendinizi serbet bırakırsanız korkcak bir şey olmadığını göreceksiniz ☺️ Dilerim herşey çok güzel olur