biroglanannesii ben Çakbipati derneğinden hediyelik mama sipariş ettim. Üstüne de sticker tasarladılar. Büyük oğlumun kreşinde dağıtıcaz. Hem derneğe gelir oluyor, hem çocuklar kedilere mama vermiş olacak, hem oğlumun hoşuna gidecek hem de birileri daha sipariş verir belki dedim domino etkisi olur 😊 Herkes dua kitabı dağıtıyor. O kitaplar hep dolaplarda süs olarak kalıyor maalesef. Aynısından 10 tane var bizim evde. Magnetler de kırılıyor ya da üstünde başkasının çocuğunun adı yazan şeyi millet kullanmıyor. İsraf geliyor bana bunlar.