Sadece çikolata ve kolonya yaptırdım. Eşimin ailesi de uzakta benim ailem de. Doğum yapacağım hastane Covid sebebiyle ziyaretçi kabul etmiyor, eve de gelen olursa baklava falan alırız ikram ederiz. Çikolatayı eşim iş arkadaşlarına ikram eder, belki hastaneye uğrayan yakın arkadaşlarımız olursa onlara ikram ederiz. Yeni varyant da çıkmışken eve bebek görmemeye gelinir mi bilemiyorum? Ben iş arkadaşlarımdan doğum yapan olunca iş yerinde hediyelerini bırakıp fazla kalmadan çıktım. Covid şartlarında ev oturmasını doğru bulmuyorum.
Bebiş doğunca üstüne fotoğraf basılan magnetlerden yaptırcam kendime, anneme, kardeşime bi de kayınvalideme o kadar.