En başından bugüne kadar hep sağ kaşığımda bir kıpraşmalar bi agrılar ile başladı.şuan 27. Haftadayım hala sağ tarafımda hissediyorum ALLAHIN izniyle oğlum olcak.ve yakın arkadaşımın kızı oldu oda ilk agrılarını solda hissetmiş.yani kız diyenler bence ilk sancıları hangi tarafta onu söylemeliler.sonra tabi ki bebek büyüdüğü için solda da hissetmeleri olacaktır.