smmamoms Btlcan bence yarın sabah ilk idrarınızla yapın benim daha silikti iki gün sonra yaptım bayağı netti ☺️
Btlcan smmamoms test yaptım ama bunda çıkmadı adet günümü bekleyecem eğer olmazsam tekraar yaparim yada kan verrim
smmamoms Btlcan inşallah pozitiftir çok merak ettim yapınca yazın mutlaka buraya ☺️ Dua edeceğim sizin için 🌿
Blblanne Btlcan bende ilk gebeligimde test yapmistim negatif cikmisti cok uzulmustum. 3 saat sonra bi baktim ki cift cizgi olmus ayni sizinki gibi. Tebrik ederimm.
Askpare Btlcan bence hamilesn beta yükseldi ondan çift çizgiye döndü tebrik ederim kan vermeye mutlaka git ama:)
minigiminannesi03 Btlcan 5ci gün hala adet olmadım kan verdim gene negatif hala adet olmadım bekliyorum