Btlcan Hanımlar regl olmama 5 gün var ben dün test yaptik neagtifti bugün baktim yaptığım testte pozitif ama 2 çizgi biraz silik hamilemiyimki?
ballimlerr2123 Btlcan ben hamile değilken yaptığım testler kuruyunca yine tek çizgiydi silik çizgi çıktığında öğrenmiştim bence ihmal etmeyin erken test yada kan vermenizi tavsiye ederim
karakiz1 Btlcan Bence hamilesiniz Hamile olmasanız o cizgi cıkmaz coğu kez negatifi gördüğüm icin diyorum Allahm gönlünüze göre versin bemce kan verin rica etsem atarmisin bi bakalim
smmamoms Btlcan benim de öyleydi iki gün sonda tekrar yaptım koyulaşmıştı ☺️ Yaptığınız erken gebelik testi mi peki
Blblanne Btlcan bende ilk gebeligimde test yapmistim negatif cikmisti cok uzulmustum. 3 saat sonra bi baktim ki cift cizgi olmus ayni sizinki gibi. Tebrik ederimm.
smmamoms Btlcan https://resimyukle.io/ buraya tıklayıp yükleyin oradaki linki buraya kopyalayıp yapıştırın tekrardan
karakiz1 smmamoms Tebrikler hamilesiniz kan verince sonucu yazarsaniz böyle bekleyenlerede umut olur 🤗
ozmus Btlcan ümitlendirmeyim ama ben bundan daha silik çizgiyle öğrenmiştim hamileliğimi. 😊 Allah gönlünüze göre versin inşallah
smmamoms Btlcan bence yarın sabah ilk idrarınızla yapın benim daha silikti iki gün sonra yaptım bayağı netti ☺️