A_siye13 durduk yere kalp ameliyatı olmuyoruz değil mi? Durduk yere sorun yoksa sezeryan olmakta o derece mantıksız. Kulaklarınızı tıkayın ve doğumunuzu kolaylaştıracak araştırmalar yapın bence. Benm ilk doğumum zorunlu sezeryan. Şuan 36+1 deyim normal yapacağım nasipse. Eşim bile öleceksn manyak mısın diyor, umrumda mı? Hayır. Ameliyat olmak istemiyorum normal doğuma aklımı ve beynimi hazırladım. Nasip değilse yine ameliyat olurum üzülmem. Denemiş olurum. Türkiyede ne yazıkki çoğu insan daha perine masajının ne olduğunu bilmiyor, yan gelip yatarak doğum beklenmez. Sürekli okuyorum araştırıyorum tevekkül ediyorum ben elimden geleni yaptım gerisini Allah a bıraktım 🙏🏼