A_siye13 Normal diyorum en başından beri inşallah nasip olur sezeryan hic düşünmedim şuan 26+4um , hamilelik sürecim normal ilerledi inşallah doğumum da normal olur diyorum tabiki 8 9 aya kadar her sey supriz , bebeğimin gelişimi önde gidiyor iyi beslendiği icin demisti doktor bakalim son ayda ki kg durumu ve çatı muaynesi belirleyecek her seyi , normalde uzun saatler alabildigi oluyor kimi kolaylikla doguyor , insanlar aci esiginden dolayi sezeryan diyebilir , cevremde sezeryan düşünen var ama ben normalciyim inşallah nasipse 🙂 adet zamani hiç ağrı çekmedim senelerdir , bebek içinde düşündüğümüz zamanda bizimle yol aldi aynı ayda hamile kaldım şu zamana kadar ıçimden gönlümden ne dilediysem oldu simdi rabbimden dilegim normal dogum nasip etmesi kaderimde varsa olur hayirlisyla 🙂