Happy_001 yok ya çok da beklemeye gerek yok bebek için de riskli, ben de 40 da sezeryan olurm gelmezse diyorum. arkadaşım 41e kadar bekledi yine sezaryan olmak zorunda, başka arkadaşım yine bekledi hem normal doğum sancısını çekti hem de sezaryan oldu. hiç gerek yok diyorum