Ya hanımlar benim kafam çok karıştı 3 ay önce ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı maalesef. Şu an hamileyim 4+1 geçen hafta kontrole gittim folbiol kullan dedi düşük olmaması için bir ilaç var mı dedim yok dedi fakat 3 ay önce düşük başladığı zaman özel e gitmiştim o doktor bana progestron vermişti. Doktorumu değiştirip başka bir hastaneye mi gitsem haftaya siz ne diyorsunuz bi akıl verin bana lütfen😔