melike14- Merhaba bayanlar gece üçten beri belden kaşıklarıma vuran bir sancı var yürüş yaptım yatmaya çalıştım duş aldım ama bana mısın demedi geçmedi af edersiniz sürekli kabız gibi büyük tuvalte çıkma isteği doyuyor ve mide bulantım olmaya başladı bu arada 37+1 deyim doğum olabilir mi bu ilk gebeliğim tecrübesizim
alparslanin_annesi melike14- bu doğumu yaklaşanlar tuvaleti geldi saniyormuş yani wc ye gidipde sakın ıkınma miğde bulantısı da oluyor die duydum git doktora gozuk bence bi o sana zaten acilman var veyahut yok gibi bir cvp verir zaten doğumun gelip gelmedigine dair
Elif1608 melike14- sancı aralıklarını takip et canım. Elinden geldiğince sancını evde çek, sancıların 5 dk arayla gelirse hastaneye git. Allah bi sancıda kurtarsın 🥲 Hayırla sağlıkla gelsin bebeğin 🧿♥️
melike14- nazcicek_3 hastaneye gitmek için biraz daha bekliyorum kararsızım çünkü ne olduğunu kesitiremiyorım
Minnnakkk melike14- Nisan geldiyse doğum başlamıştır sancı dkkalrini tut 5 dk bir gelirse hastaneye git
melike14- Elif1608 amin cümlemize doktorumla görüştüm önce bşr acile gidip açıklığına baktırmam gerektiğini öylelikle evde geçmem gerektiğini söyledi
Failknr Elif1608 5 dk az değil mi ya 10-15 dk dedi benim doktorum. Sonuçta bazı kişilerin hızlı olabiliyor açılması
pamukkizimm melike14- allah kurtarsın adaşız biz de 38+6 bekliyorum allahım bana da nasip etsin bana da dua edin nolur inşallah bir avazda kurtuluruz
melike14- Hepinize çok teşekkür ederim rabbim cümlemizi tez vakitte hayırlısı ile bir avaz da kurtarsın 1 cm açılmam olmuş doğum başlamamış doktor eve git evde Çek dedi şuan açılma İçin bekliyorum 🙏🏼 Bol bol dua edin sağ sağlim bebeğimi kucağıma alırım inşallah cümlemize nasip etsin rabbim 🙏🏼🥰🥰
Elif1608 melike14- açılma için hareketler yap canım, yer sil, bol yürüyüş yap, pilates topu varsa üstünde git gel yap, duşa gir, YouTube’da da videolar var onları izle ona göre dikkatli hareketler yap☺️ Bi sancıda kurtulursun inşaallah
Elif1608 Failknr 10 15 dk çok uzun diye biliyorum, yıllardır bütün doktorlar bütün ebeler 5 dk arayla söylüyolar ama sizin doktor öyle söylediyse vardır bi bildiği 🤷🏻♀️