Civcivim000 sadece cesaret işi biliyor musun? Ben otomatik kullanıyorum tabi uzun zamandır ama dikkat ve cesaret önemli. Eğer araban otomatikse işin daha rahat olur. Yavaş yavaş mesafeyi artırarak turlamaya başlarsın mis gibi öğrenirsin. Hele çocuk olunca araba kullanmak büyük lüks olacak bence. Ben bi iki özel ders almıştım ama sonra kendim önce bir sokağı turladım ardından mahalleyi ardından e5e çıktım falan derken derken öğrendim. Yanımda annem vardı genelde senin de yanında güveneceğin biri olursa belki daha iyi hissedersin.