İlk dört ay tehlikem vardı ama ben araba kullandım. Doktorum bir şey dememişti. Dikkatli kullanmaya çalışmıştım. 34.haftamdayım genelde evdeyim ama işim olursa yine kendim kullanıyorum. Dikkat ediyorum sadece. ArBa kullanmak benim için terapi gibi bir şey açıkçası iyi geliyor.