YagmurEnsari Kızlar selam 35 +1 haftalıgım , üst bacaklarımda kasıklarımda bir sancı var sanki azar azar su geliyor gibi hissediyorum ama sanki tuvaletimi de yapıyormusum gibi geliyor yardımcı olabilir misiniz ? Telaşlanıyorum :(
Kumru_ YagmurEnsari canım su gelince fark edersin mutlaka.benimki bir anda boşalmadi siziyordu. Ama su olduğu barizdi. Yani bildiğin ıslak ıslak su siziyordu. Tutamıyorsun kendi akıyor anlarsın mutlaka
Gamzeates YagmurEnsari merhaba öncelikle sakin olun benim ilk doğumum da su geldi öyle gittim inanın ayırt edersiniz çiş yapıyor gibi sürekli olarak ve iç çamaşırınız dahi baya baya ıslanıyor anlarsınız mutlaka
Belacivciv YagmurEnsari Günlük ped takın 15 dk bir falan bakın sürekli ıslanıyorsa kuru taktığınız halde sızma olabilir, varsa eğer doktora gidin
YagmurEnsari nedenolmuyor01 günlük ped kullanıyorum ama suan yaşadığım sey renksiz birşey akıntı normalde biraz beyaza çalıyor bende
YagmurEnsari Kumru_ Peki nasıl hissettin suyun geldiğinde ? Sanki karnından bişey kopuyomus gibi falan mı ?
Gamzeates YagmurEnsari evet hastahaneye gittim doktor su seviyesine baktı oradan başka hastahaneye gittim ama sizin de suyunuz gelirse mutlaka gidin
Kumru_ YagmurEnsari Benim azar azar sızdığı için hemen gitmedim. Sancım sıklaşinca gittim. 5.5cm açilmam olmuştu
Bebegim0102 Bende 35 haftalığım bugün sabah kahvaltıyı biraz geciktirmiştik eşimle dışarı gittik kahvaltıya orda belimden karnıma doğru bir agrı girmeye başladı bekledik geçmedi sonra doktorumuzu aradık acile gittik kadın doğumda baktılar bişi yoktu ama oraya gittiiğimde sancım geçmişti nts de de bişi çıkmadı yine de 24 saat kal dediler ama ben kagıt imzalıyıp çıktım .neden böyle bi sancı geldi gitti anlamadım yaşayan var mı buna benzer bi durum ama suyum falan gelmedi benm
YagmurEnsari Bebegim0102 Bende bu sancılar yaklaşık 2 haftadır var ama bugün nst de az sancı cıktı , doktorum şuan için sorun yok dedi acil birşeyde direk gel dedi bende o yüzden telaşlandım .
YagmurEnsari Kumru_ bende azar azar sızdıgını hissediyorum ama emin olmak için sanırım biraz bekleyeceğim
Bebegim0102 YagmurEnsari çok geçmiş olsun inşallah biraz daha dayanır bebişler içerde daha henüz erken
Kumru_ YagmurEnsari Haftan erkenmiş kuzu su olduğuna emin olursan beklemeden git. Belki doğum durdurulabilir
YagmurEnsari Kumru_ sağolasın canım yardımcı oldunuz bana bakalım biraz daha bekliyorum ona göre gidecegim