Gzmpyrz Ben ilk haftalarımdan itibaren defalarca yaptım 36 haftalığım bi kaç gün önce tekrar yaptım tehlikeniz yoksa birde kendinizi kasmazsanız inişlerde kalkışlarda pek sorun olacağını zannetmiyorum☺️ Bu arada erken doğum tehlikem varken de uçak yolculuğu yaptım kısa süren yolculukları sorun etmedi doktorum ☺️