Gzmpyrz 12 haftalık hamileyim uçak yolculuğu yapmak istiyorum kanamam falan yok yapan var mı aranızda ilk 3 ayda falan
minnakanneeee Gzmpyrz ben yaptım hatta 5 gün içinde iki defa 🥰ve hiçbir şey olmadı sadece yapman gereken uçak kalkınca stres yapmayın
Kaderyas001 Gzmpyrz ben yaptım ilk gebeligimde hiç bir sorun yaşamadım hatta birden fazla yaptım 34 haftadan sonrasını uçaklar kabul etmiyor yanlız
yarenaygk34 Gzmpyrz benim düşük tehlikem olmuştu ilk gebeliğimde 12. Haftada ailem şehir dışında iki hafta yatmam gerekiyordu doktorum izin belgesi yazdı seyehat etmiştim ama yine de siz doktorunuza danışın
Gzmpyrz minnakanneeee aktarmalı olarak 2 saat sürecek otobüsle 15 saat doktorum 6 saate izin verdi bende uçakla giderim dedim inşallah sıkıntı olmaz
KucukAnne538 Kaderyas001 Geçen hafta 35+3de uçak yolculuğu yaptım 36. Haftadan sonra kabul etmiyorlar ☺️
Kaderyas001 Gzmpyrz şimdiki gebeliğim de 35 haftalık iken 15 saatlik otobüs yolculuğu yaptım Allah’ıma şükür hiç bir sorun olmadı 2 saatten birşey olmaz canm strese girme kendini kasma ✨
Gzmpyrz yarenaygk34 benim vardı çok az ama geçti artık çok iyiymiş bebek ailemin yanına gitmek istiyorum bende o yüzden
yarenaygk34 Gzmpyrz ben doktorumdan izin almıştım o şekilde gittim sizde arayıp bilgi alın sorun olmaz inş
yarenaygk34 Gzmpyrz ben almıştım düşük tehlikem olduğu için binerken uçak personelind bilgi veriyorsun ama sizin öyle bir durum yokmuş gerek olmayabilir
Barlas_mom Yok yaa 28.haftadan sonra rapor alıyorsun öncesin de sıkıntı yok bende yaptım seyahat ama benim düşük riskim var 3.Aydan sonra izin vermişti doktorum eğer risk olmasaydı zaten serbest
Gzmpyrz Barlas_mom benimde geçen hafta kanama vardı kesede şükür geçmiş kalmamış bişey 6 saatlik falan yolculuk yapabilirsin demişti
Ayse476 Barlas_mom benimde düşük riskim var 12 haftalık hamileyim. Siz ne zaman bindin iz uçağa ve tehlike ne kadar devam etti ya da hala düşük riski var mı
Tazeanne0134 Gzmpyrz âmin canım inşallah ben hep uçak yolculuğu yaptım bu zamana kadar hamileliğimde ama 32.haftaya kadar alıyorlar sonrasında almıyorlar erken doğum vs riskin olmasa bile
Melis77 Gzmpyrz ben de yapmıştım o haftalarda sorun olmuyo diye biliyorum önemli olan son ay yapmamak