MineelikCengiz İç karnın yok dedi annem 😝 kasık ağrılarıda sanırım rahmin büyümesinden kaynaklanıyor. Yaşadığım her belirti hoşuma gidiyor. Çok bekledim bu bebeği🙏🏼
Hasrt033 Ozcansu bende öyleyim canım 17+1 rim hiç bir belirtim kalmadı kasık ağrıları hariç bende hissetmiyorum kızimi kız olduğunu söylediler en son ☺️
Ozcansu Hasrt033 Benim bir oglum var birde kızım olacak inşallah 🙏 Rabbim herkesin gönlüne göre versin cok uzun sürmeden hissederz inşallah canım..
Nurci Bende 17. Haftadayım kasık ağrım var birde 15-20 gündür sırt ağrısı çekiyorum sırtımın sadece sağ tarafı ağrıyor var mı benim gibi sırt ağrısı çekenler 😏😔
Zeynep30 Nurci benimde sabahları belim ağrıyor sırtım ağrıyor sanki hiç uyumamış gibi kalkıyorum sabahları
Hasrt033 Ozcansu sağlıklı olsunlarda canm erkek kız hiç farketmiyor 💕 inşallah sağa sağlım alırız kucağımıza cümlemiz ☺️
Nurci Zeynep30 benimki de keşke sadece sabahları olsa işyerinde otururken birden geliyor ağrı akşam yatana kadar geçmiyor yada evde yemek yaparken geliyor duramıyorum bırakıyorum yemeği falan
YagizAsyaMom 17+2 olduk 2 gündür çok garip şeyler yaşıyorum karnım ve altını dolu dolu hissediyorum ve ara ara giren batma hissi var yani böyle çok yürüyünce bir şişkinlik olur ya öyle hissediyorum artık ne sebeple oluue bilmiyorum ama beni çok heyecanlandırdı kesinn😊
Selinin Biz de 17+5 olduk çabuk yorulma dışında hiçbir şikayetim yok şuan.Karnım epey çıktı arada inip çıkıyor tabi 😬5 kilo aldım bu beni korkutuyor 😣