portakalsekeri Sineemiis ben yarın 4 hafta olacak bendede ultrason da görünmez çok yeni daha umarım sağlıklı ilerler gebeliklerimiz🙂
Sineemiis portakalsekeri ay insallah 1 gün var aramızda demekki 😂 ben daha kan sonucumu bile alamadım ya cuma vermiştim yaşadığımız şey de yerleşme lekesidir muhtemelen yumurtlamadan sayarsam daha 15 günlük bi gebelik söz konusu
Zekiye92 Sineemiis kalp atışını duyduktan sonra başladım benim doktorum o zaman önermişti ve iki doktora gittim ikisi de öyle dedi
YelizKryl Sineemiis canım ben 39 haftalık ölü doğum yaptım hiçbir sorun yoktu bebeğimde 3 ay sonra tekrar hamile kaldım kalır kalmaz 4. Haftada oksapar ve ecopirine başladı doktorum önlem amaçlı
Jan91 Sineemiis iyi bir doktor secip onu dinleyin, burda insanlara sorup igneye başlamak yanlış olur :) genelde keseyi gördükden sonra basliyolar
betull_3004 Sineemiis keseyi gordukten sonra basladık doktorum şöyle bir açıklama yaptı dış gebelik durumu varsa kanamanı durduramayız o yüzdrn keseyi gordükten sonra emin olup baslayalım dedi
derindemir Nermin_nur1 anladım canım.bu sefer inanıyorumki güzel olucak herşey ikimiz içinde.bizde bugün keseyi gördük çok şükür