Crcs suyum geldi 39.haftada ki sabah kontrolde doktorum 2hafta daha gelmez kanalda degil dedi ordan ciktim esimle tartistim tabi onun stresi siniri uzgunlugu ile gun boyu bebegim top gibi kasildi hic acilmadi oturamadim yatamadim midem bulandi tek lokma yiyemedim aksamina ayaga kalkmamla suyum geldi hastaneye gittim acilma 1cm di sancimda yoktu suni vercex dediler nst baglandi 7 8 saat civari suni aldim 30sn de boir sancidan ölüyordum nst makinesi sanciyi son rakamda gosteriyordu daha ustu olsa kesin ustu vardi yani
Sonra yarim saatte bi aciklik baktilar surekli o sanciyla beraber aciklik bakinca dahada aciyordu canim sonra 4cm oldu kafasina dokunuyoruz dediler karnimdan hafif hafif bastirmaya basladilar gelsin artik diye ama tabiki gelmedi ben artik vucudum bayilcak seviyeye geldi dayanacak gucum kalmadi beni sezeryana alin hemen daayanamiyorum bayilcam diye mecbur sezeryana alindim hemen ayy aklim olsa asla suniyi almazdim bin pismanim