@Aag06 tabi ki doğru söylüyorsunuz ikiside zor, benim ilki normal olacaktı aslında ama özel beni Sezeryana aldı, bunu çok araştırdım acaba normal olur mu diye çok riskli dediler keşke olsa da normal yapabilsem çok istiyorum gerçekten, rabbim hepimize de hayırlısını nasip etsin inşallah, sağ salim evlatlarımızı alalım kucaklarımıza🙏🏼