Ebrudemakn Bende 39+5 im bugun kontrolum vardi keyfi yerinde Suyu iyi bekleyebiliriz dedi 41+3 e kadar Hic sancim olmuyor aksamlari duzensiz kasilma oluyor o kadar.
Tuba0621 Ebrudemakn benim doktorum 4 0+1de alacak işte o zamana kadar gelmezse 🤭 bugun kontrolüm vardı suyu biraz azalmıs dedi ama ciddi bişey degilmiş