Tuba0621 Kızlar bugun sabah uyandığımdan beri özellikle yürürken oturup kalkarken sol kasıgımda agrı oluyor. Bugun kontrolüm vardı sormayı unuttum doktora.. Yaşayan oldu mu bu haftalarda? Neden agrıyor ki?
rgk Tuba0621 ben 37 yim aynisi bende de var. kalkıyorum bi süre hareketsiz duruyorum yürürken canım acıyor. bugün kontrolüm vardı, doktor rahat ol 40 a bile zor gelir dedi. demekki normal 😂
rgk Tuba0621 valla benim de aynı sizin gibi olur diye düşünüyorum, bana hep 38de doğuracakmışım gibi gelirdi ama gelen giden yok😂 doktora üst sınırım 40+0 dedim 😂
Tuba0621 rgk rgk benim hiç agrım sızım olmadı ya hamileliğim de cok rahat gecmiş ti cok sukur… Ama artık gelmesi lazım 😂
Tuba0621 Leydis7mom Leydis7mom bugun ikinci kez catı muayenesine girdim ama acılma yok dedi.. Gecen hafta 2 cm acılma vardı o kadar canım.. Salıya gun verdi.. O vakte kadar geldi geldi salı suni sancı verecekler
Leydis7mom tgba715 Demedi çatıya göre yorum yapıcam başı biraz büyük dedi. Çıt kırıldımsan normal olmaz dedi olmazsa salı gününe sezeryan isterim napalım nasip
tgba715 Leydis7mom bizimkinin de başı 1 hafta önde gününü tamamlamadan önce bisey diyemem ama sonra anlam kazanır bu dedi çatım da uygun ama bakalım 🤷🏻♀️